FAQ

Spørgsmål

Bestilling, betaling og levering

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte hos jer?

Du kan betale med følgende betalingsmetoder:

  • Visa/Dankort
  • Visa
  • MasterCard
  • MobilePay
  • Apple Pay
  • Google Pay

Hvad sker der, når jeg har gennemført et køb?

Efter dit køb modtager du en ordrebekræftelse på e-mail. Når din ordre er pakket og afsendt fra vores lager, sender vi en e-mail med et track & trace-nummer, så du kan følge forsendelsen. Når din pakke er klar til afhentning i nærmeste pakkeshop, vil du modtage besked via både e-mail og SMS.

Du kan spore din pakke hos PostNord her: Spor din pakke

Hvordan ændrer eller annullerer jeg en ordre?

Ønsker du at ændre din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt og oplyse dit ordrenummer. Så længe du ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse, er
det stadig muligt at foretage ændringer. Hvis ordren allerede er afsendt, skal du i stedet oprette en ny bestilling.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt, så vi
kan forsøge at stoppe afsendelsen. Hvis pakken allerede er afsendt, kan den returneres efter modtagelsen.

Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?

Vi sender alle ordrer med PostNord. Ved køb over 600 kr. tilbyder vi gratis levering. Læs mere om leveringsmuligheder på vores leveringsside.

Hvorfor kan jeg ikke selv vælge pakkeshop?

Det er desværre ikke muligt selv at vælge pakkeshop - endnu. Vi vælger automatisk den nærmeste pakkeshop i forhold til din adresse. Hvis du har et specifik ønske, kan du dog tilføje en kommentar til din ordre, så forsøger vi at imødekomme dit ønske.

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Fra vi modtager din bestilling, kan du forvente at modtage den inden for 1-3 hverdage – enten til din hjemmeadresse eller nærmeste pakkeshop.

Spørgsmål

Returnering, bytte og reklamationer

Hvordan returnerer jeg et køb?

Vi tilbyder returnering inden for 30 dage efter du har modtaget varen. Returvarer skal returneres i samme stand som ved modtagelsen. Skriv til info@momentas.dk og du vil få tilsendt en returformular via mail. Udfyld formularen og vedlæg den i pakken du sender retur.

Læs mere om returnering på vores returside.

Hvordan ombytter jeg et køb?

Du har ret til at bytte din vare til en anden størrelse eller farve inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre. Bemærk, at varen skal være i original stand. Vi kan desværre ikke bytte en vare til en anden model. Hvis du ønsker at bytte dit køb, skal du skrive til info@momentas.dk og du vil få tilsendt en returformular via mail. Udfyld returformularen, angiv den ønskede farve og/eller størrelse og vedlæg den i pakken du sender retur. Når vi har modtaget din returpakke, vil vi hurtigst muligt afsende det ønskede produkt til dig.

Hvorfor skal jeg selv betale for returfragten?

Du skal selv betale for returfragten, da vores produkter bliver produceret på bestilling. Af den årsag har vi ret til ikke at tilbyde returnering, men vi ønsker trods alt at yde en god service alligevel. For at mindske antallet af returneringer, fordi man blot vil ”prøve” trøjen, har vi valgt, at man selv skal betale for returfragten.

Hvornår modtager jeg min refundering?

Pengene vil blive refunderet inden for 10 arbejdsdage og refundering vil ske til samme betalingskort som blev anvendt ved købet.

Hvad gør jeg, hvis min vare er gået i stykker?

Hvis der er fejl på din vare/din vare er gået i stykker, skal du kontakte info@momentas.dk og vi vil tage hånd om din reklamation. I henhold til købeloven tilbyder vi reparation og erstatning af det påberåbte produkt, og du har op til to år til at gøre krav på din vare. Dette vil ske mod præsentation af en kvittering eller ordrebekræftelse.

Hvis du er i tvivl om processen, kan du altid kontakte vores kundeservice.

Spørgsmål

Gavekort

Hvordan køber jeg et gavekort?

Hvis du ønsker at købe et gavekort, skal du kontakte vores kundeservice og vil vi sammen få arrangeret levering af gavekort.

Hvor længe er et gavekort gyldigt?

Et gavekort er gyldigt i 3 år efter købsdato. Er du i tvivl om et gavekorts udløbsdato, kan du kontakte kundeservice.

Hvordan refunderer jeg et køb fra et gavekort?

Returnering af køb via gavekort foretages på samme måde, som ved øvrig returnering af køb. Se mere på vores returside. Dog vil returbeløbet blive udbetalt på gavekortet og ikke på betalingskort.

Hvordan tjekker jeg min balance på gavekortet?

Kontakt vores kundeservice og de vil informere dig om balancen på gavekortet.

Øvrige spørgsmål

Kontakt

Fik du ikke svar på det du søgte?

Hvis ikke du fandt svar på dit spørgsmål i vores FAQ, bedes du kontakte vores kundeservice, og de vil hjælpe dig med at få dit spørgsmål besvaret.